Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Seneste emner
» Towenaar demonology warlock
Druid - Feral/Balance Ansøgning EmptyTors Maj 06, 2010 12:04 am af Gæst

» Druid - Feral/Balance Ansøgning
Druid - Feral/Balance Ansøgning EmptyTirs Maj 04, 2010 2:31 pm af Watatat

» Human Warrior - Protection
Druid - Feral/Balance Ansøgning EmptySøn Maj 02, 2010 2:47 pm af Gæst

» Info om Knuckle Sandwich
Druid - Feral/Balance Ansøgning EmptyOns Apr 28, 2010 1:10 pm af Watatat

» Sådan ansøger du - læs mig!
Druid - Feral/Balance Ansøgning EmptyLør Okt 10, 2009 2:18 pm af Watatat

Marts 2024
ManTirsOnsTorsFreLørSøn
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
KalenderKalender

 

 Druid - Feral/Balance Ansøgning

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Azuritez
Gæst




Druid - Feral/Balance Ansøgning Empty
IndlægEmne: Druid - Feral/Balance Ansøgning   Druid - Feral/Balance Ansøgning EmptyMan Maj 03, 2010 9:51 am

Hejsa allesammen Smile mit navn er Mads og jeg har lige overført min druid til Arathor for at kunne spille sammen med nogle RL venner og for bare at komme lidt væk fra min gamle server Smile

Char name: Azuritez

Klasse: Druid

Rolle (Hvis du er dps - så skriv din dps på HC dummy - min. 200k dmg): primært Feral Tank, men har også offspec til Balance. hvis det skulle være at guilden er interesseret i min ansøgning, kan jeg også gå Restoration og farme gear dertil, hvis nødvendigt. Som det jo er med Druids kan jeg tilpasse mig de fleste situationer Smile

Erfaring med raids: Alt op til første wing i ICC, inden min daværende guild begyndte at gå længere ind blev jeg træt af at spille på grund af de mennesker der var med, jeg er derfor meget entusiastisk angående jeres politik om community. i TBC var jeg raid leader og ledede min daværende guild op til BT/Sunwell.

Hvor/hvordan holder du dig opdateret med din klasse og raidencounters: Jeg holder mig opdateret så vidt muligt med WoWWiki, YouTube vids og Elitist Jerks forums Smile

Lidt om dig selv: Jeg hedder Mads, som allerede nævnt Very Happy jeg er 18, snart 19 år gammel, går på HTX hvor nogle af spillerne måske kender mig som deres over g'er, arbejder på en Shell tank og er ellers bare meget sammen med vennerne som tilfældigvis også spiller WoW ^^

Raid-dage (Vi raider mandag og onsdag mellem 19.45 og 23.00 - hvilke dage kan du raide?): Alle dage er fine med mig Smile jeg raider dog helst ikke weekender fordi mit arbejdsskema er meget skiftende der, men som i alle andre situationer kan jeg tilpasse mig Smile

Hvorfor har Gandalf ikke nogen kone?: Han har da en hest, har han ikk? så er der da ikk brug for mere ;b

Hvor/fra hvem har du hørt om KS?: Jeg har hørt om det fra mine RL venner, primært Faniz har fortalt mig om det og virker ekstremt glad for guilden, hvilket gjorde at jeg derfor transferede herover til for at prøve lykken med jer Smile jeg har lige fået at vide at Reekers også er blevet accepteret, som også er en af mine gode venner Smile

Andet at notere: mit gear er nok ikke det bedste, men jeg arbejder på det. mit Feral gear er godt nok til ICC dog Smile jeg vil lige smide et link til min armory, så kan i dømme selv Smile

Det var vidst hvad jeg havde jeg kunne komme på Smile håber i syntes godt om min Ansøgning og håber vi kommer til at spille sammen i fremtiden, indtil da må i have det godt.
- Azuritez
Tilbage til toppen Go down
Watatat
Admin
Watatat


Antal indlæg : 149
Join date : 24/09/09
Age : 43

Druid - Feral/Balance Ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Druid - Feral/Balance Ansøgning   Druid - Feral/Balance Ansøgning EmptyMan Maj 03, 2010 9:56 am

Hej Azu,

tak for din ansøgning. Vi snakker sammen i officergruppen og melder tilbage hurtigst muligt.

Mvh. Watatat
Tilbage til toppen Go down
https://knucklesandwich.danskforum.net
Watatat
Admin
Watatat


Antal indlæg : 149
Join date : 24/09/09
Age : 43

Druid - Feral/Balance Ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Druid - Feral/Balance Ansøgning   Druid - Feral/Balance Ansøgning EmptyMan Maj 03, 2010 4:11 pm

Hej igen,

lige 2 tillægsspørgsmål Smile Hvordan vil du have det med at gå fuldtids resto, med det som main/raiding spec? Har du nogen erfaring som healer?

Mvh. Watatat
Tilbage til toppen Go down
https://knucklesandwich.danskforum.net
Azuritez
Gæst




Druid - Feral/Balance Ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Druid - Feral/Balance Ansøgning   Druid - Feral/Balance Ansøgning EmptyMan Maj 03, 2010 4:33 pm

Heya Smile

jeg har intet problem i at skulle spille resto Smile jeg var resto i hele TBC så det gør mig ikke det store, og har haft stor erfaring med resto Smile

- Azu
Tilbage til toppen Go down
Jbender




Antal indlæg : 39
Join date : 28/09/09

Druid - Feral/Balance Ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Druid - Feral/Balance Ansøgning   Druid - Feral/Balance Ansøgning EmptyMan Maj 03, 2010 5:06 pm

lyder helt fantastisk så mon ikk den går igennem
Tilbage til toppen Go down
Azuritez
Gæst




Druid - Feral/Balance Ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Druid - Feral/Balance Ansøgning   Druid - Feral/Balance Ansøgning EmptyMan Maj 03, 2010 5:55 pm

Jeg har lige skiftet Talents til Resto, så står den bare på at skaffe noget bedre gear, men det er skam blevet en god start ^^ lyder godt Jbender Very Happy hehe
Tilbage til toppen Go down
Watatat
Admin
Watatat


Antal indlæg : 149
Join date : 24/09/09
Age : 43

Druid - Feral/Balance Ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Druid - Feral/Balance Ansøgning   Druid - Feral/Balance Ansøgning EmptyTirs Maj 04, 2010 2:31 pm

Velkommen til guilden Azu Very Happy
Tilbage til toppen Go down
https://knucklesandwich.danskforum.net
Sponsoreret inhold





Druid - Feral/Balance Ansøgning Empty
IndlægEmne: Sv: Druid - Feral/Balance Ansøgning   Druid - Feral/Balance Ansøgning Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Druid - Feral/Balance Ansøgning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Ansøgninger-
Gå til: